top of page
  • Writer's pictureויקטור זיסלין

הושק האתר הרשמי החדש של קהילת פוטו טיפס

ברוכים הבאים לאתר החדש של קהילת פוטו טיפס ישראל!


 
 

חברים יקרים, יש לכם את זה ביותר מרגש??


עוד לא עברו 12 שעות וכבר הספקתם להפציץ בכמה מההודעות היותר ממיסות לבבות שקיבלתי לאחרונה. אין לי מילים לתאר את מה שאני חש ברגעים אלו וגם לא אנסה למצוא כאלה כי זה חסר סיכוי.


פשוט אגיד לכם תודה ענקית ומכל הלב על הפרגון! 🙏🏻❤






אתר חדש נולד אתמול בישראל



אתם כבר בטח מכירים את פוטו טיפס, קהילת הצילום האהובה שאני מפתח כבר למעלה משנה. שמח לספר לכם שאתמול הושק האתר הרשמי החדש של פוטו טיפס.


עבודה של חודשים התנקזה לרגע הזה - רגע שיש בו הרבה מעבר לשם של דומיין. זהו רגע של חוסן עבור הקהילה, אבן דרך חשובה שמסמלת עבורי את המחויבות כלפי המשך הצמיחה שלה והאמירה הקלישאתית משהו: "אנחנו כאן, ואנחנו כאן כדי להשאר". קלישאתית אבל כל כך נכונה!


מעכשיו, כל הפעילות ההדרכתית שלי עוברת לאתר החדש ואני מזמין אתכם להצטרף אליו ולעקוב אחר הפעילויות השונות. ניתן להרשם לרשימת התפוצה בעמוד הבלוג, להצטרף לאחת הפעילויות או הסדנאות שלנו בתקופה הקרובה, להציץ בגלריות עם התמונות הנבחרות מסדנאות העבר שלנו ועוד מידע מעניין על הקהילה.


עוד בכנס הצילום שלנו שהתקיים לפני מספר שבועות ציטטתי את קרמבו הגדול ממבצע סבתא - "אתה מתחיל בהכי חזק שלך ולאט לאט מגביר". שמח ומאושר שכך התחילה שנת 2020 וכולי תקווה שהקצב רק ילך ויגבר.


חברים יקרים, מקווה שאראה אתכם בקרוב כדי שאוכל להגיד לכם תודה פנים אל מול פנים.


עד אז, שיהיו לכם ימים נהדרים ושלווים, בכל מה שתבחרו לעשות.


שלכם,


ויקטור




 

קישורים רלוונטיים:



53 views0 comments
bottom of page