top of page
  • Writer's pictureויקטור זיסלין

צילומי זוגיות / אירוסין - מדוע זה כדאי לפני החתונה

Updated: Sep 13, 2019


הם כמעט ויתרו עליהם, מור ויוני, על צילומי האירוסין לפני החתונה שלהם. עומס בלימודים, אינסוף סידורים והכנות, לחץ בעבודה, ועוד סיבות מוצדקות לחלוטין מדוע זה כמעט ולא קרה.


וכמה שהם יצאו מבסוטים בסופו של דבר (ואני איתם) שהצלחנו לתאם ולמצוא לכך את הזמן הראוי.





בראייה שלי, כל חתונה הוא סוג של פרויקט צילום, וכדי להפוך אותו לשלם ולקבל עליו 100 מהזוג, יום החתונה לבדו אינו מספיק.


סשן צילומי האירוסין ושלל האפשרויות העומדות לרשותי לבצע אותו הן חלק בלתי נפרד מפרויקט צילום החתונה ותמורת השקעת זמן קטנה יחסית מהזוג ומצידי ניתן לקבל תוצר בעל ערך הרבה יותר גבוה.



אז מדוע כדאי לעשות סשן צילומים יעודי לפני החתונה?


1. קרבה עם הצלם


תחושה נינוחה, אוירה נעימה, וייבים טובים, מצב רוח מרומם. כל אלו יעזרו לשני הצדדים להוציא מעצמם את המיטב. הזוג ישדר רוגע ואותנתיות ויראה מאושר יותר בתמונות והצלם יהיה נינוח, יתרכז באומנות והיצירתיות שלו ויפיק את המיטב מעצמו.


סיטואציה הרמונית שכזו בין אנשים זרים לא נוצרת ברגע, ותמיד תהיה מבוכה ראשונית קלה שלבטח תתבטא בתוצר הסופי. עדיף לכולם שזה לא יקרה ביום החתונה.






2. העדשה מלחיצה


כל אדם מן השורה שאינו מנוסה בדוגמנות משתנה מול מצלמה (אפילו אם זה סלפי עם הסמארטפון), הופך להיות מודע יותר לכל תנועה ותחושה, נהיה מתוח יותר והמתח הזה תמיד בולט לרעה בתמונות. תופעה זו מורגשת עוד יותר ביום החתונה, אירוע מלחיץ מלכתחיחה, כשחלק ניכר מהיום הזוג מדגמן מול צלם מקצועי, ככל הנראה, בפעם הראשונה בחייו.


סשן צילום מקדים באוירה נינוחה יותר ובלי לחץ זמן יעשה פלאים ויעזור לכם להיות נינוחים יותר מול המצלמה ביום החתונה. מה גם, כך תכירו את צורת העבודה של הצלם שלכם (וכן, לחלוטין מומלץ שהצלם שלכם בחתונה יעשה גם את הסשן הזה) וביום החתונה תגיעו "מוכנים" יותר תדעו למה לצפות.





3. החיים הם אוסף חוויות וזכרונות


כי זה עד כדי כך פשוט. סשן אירוסין מקדים יוסיף לכם חוויה כיפית וייחודית לרשימת ה-Bucket שלכם ועוד סט זכרונות להזכר ולהתגאות בו לעוד הרבה שנים מהיום, מול המשפחה, וכמובן הילדים שלכם כשיגדלו.





4. צילומים לא מהעולם הזה


צילומי זריחה ב 5 בבוקר, משחקי תאורה מגניבים ויצירתיים. לוקיישן רחוק או קשה לגישה. יו ניים איט. בצילומי האירוסין יש הזדמנות לעשות משהו ייחודי ומושקע ולבנות קונספט מחוץ לקופסא, משהו שקשה עד בלתי אפשרי לעשות ביום החתונה.






5. להרשים את האורחים


אם אפשר, למה לא להרשים את כל האורחים באירוע בצילומים לא מהעולם הזה ולהקרין אותן על מסכי ענק באולם או בגן? נראה לי עדיף מויז'ואל סטנדרטי של אולמות האירועים שמוקרן יום אחרי יום...






6. ביטוח לצילומי החתונה


מה? אין באמת דבר כזה, ביטוח לצילומים. אבל מה יקרה אם החתונה היא בחורף ומזג האויר בחוץ סוער? או בשיא הקיץ שרק בא לכם לחזור למזגן של האוטו ולחתוך לאולם? או שחלילה יש פאנצ'ר, ולא הספקתם להגיע ללוקיישן?



התמונות מהסשן יהיו תעודת הביטוח שלכם וחלופה הולמת למדי במקרים הנדירים שמשהו מסתבך ביום החתונה ולא נמצא בשליטתכם.






מילות סיכום


מקווה מאד שהטיפים שחלקתי איתכם כאן יעזרו לכם ושצילום החתונה שלכם יהפוך לחוויה של פעם בחיים, בדיוק כפי שהיא צריכה להיות!

אם אתם עדיין בחיפושים אחר צלם/ת לחתונה שלכם, מוזמנים לקרוא את המאמר איך לבחור נכון את ה(!)צלם לחתונה שלכם ולהשאר מרוצים - עשרת הדיברות כי יש לי כמה דברים להגיד בנושא :)


אשמח מאד לעמוד לרשותכם ולעזור לכם עם התלבטויות או שאלות בנושא צילום החתונה שלכם. מוזמנים תמיד ליצור קשר: 0544523896, במייל contact@victorzi.com, או לכתוב לי בפייסבוק.


נהניתם וחשבתם שזה יועיל לעוד חברים שמתחתנים בקרוב? תשתפו את הכתבה איתם!


שלכם,

ויקטור.


 

קישורים רלוונטיים:

תגיות:



97 views0 comments
bottom of page